Hudica s tiskom kao omiljeni reklamni proizvod u IT sektoru

Hudica s tiskom se nosi u uredu, doma i u slobodno vrijeme i zato je idealan poklon djelatnicima nove generacije, osobito u IT sektoru.

Poslovni dress code je zauvijek promijenjen onog trenutka kad se Steve Jobs odabrao traperice, tenisice i dolčevitu za svoju poslovnu uniformu, a Mark Zuckerberg, još ležernije, za t-shirt i hudicu. Svoje idole je brzo slijedila Silicijska dolina, a ono što započne tamo, završi u svakom kutku svijeta. Osim slanja poruke ”suviše sam važan” da bih gubio vrijeme na odijevanje, pioniri novog digitalnog doba naprosto ne žele robovati starim pravilima i stavljaju kreativnost ispred forme.

Hudica s tiskom je oduvijek bila dio ponude promotivnog tekstila, ali je bila manje prisutna i usko vezana uz sportske događaje. Danas je iznimno tražena kao poklon djelatnicima IT sektora, nosi se u uredu i u slobodno vrijeme, a za vrijeme rada od kuće je nezamjenjiva.

Kako bismo vam olakšali odabir najbolje hudice s tiskom za vas, predložit ćemo favorite kolekcije James&Nicholson.

Hudica od organskog pamuka

James&Nicholson hudica

Hudica od organskog pamuka je idealan odabir zbog svoje mekoće, udobnosti i zbog poruke koju šaljete na taj način – brinete o održivosti. Kvalitetan materijal, češljan iznutra, daje hudici dodatnu toplinu. Tear-off label ili skidajuća etiketa omogućava jednostavno brendiranje. Dostupna je u 23 različite boje. https://www.promotextilien.de/24527/en/article/list/?kategorien%5B142%5D=Hoodies&features%5B359%5D=Organic%20Cotton&order_sort=0

Hudica s kontrastnim detaljima

Ova moderna hudica ima kontrastne crte na struku i orukavlju, a dvoslojna kapuljača ima bijelu unutrašnjost s dvobojnom vezicom. Mješavina materijala 80% pamuk, 20% poliester daje iznimnu postojanost boje i jednostavno održavanje. Unutrašnjost je češljana za veću udobnost i osjećaj topline na koži. Model je dostupan u šest različitih boja. https://www.promotextilien.de/24527/en/pullovers-royal-white-men-mens-club-hoody-jn778-giveaways.43225/

Brendiranje hudica

Hudice se mogu brendirati s više različitih tehnika, ovisno o željenoj poziciji i pripremi.

Sito-tisak je tradicionalna metoda, vrlo postojana pri pranju. Prednost je cijena i kvaliteta tiska, a nedostatak je ograničen broj boja i nemogućnost tiska boja u rasteru. Maksimalna veličina je A4 po poziciji.

Transfer-tisak je jednako kvalitetan, a nema ograničenja po pitanju boja, moguć je full color. Međutim, preskup je za količine manje od 100 komada i koristi se kada je veća naklada u pitanju. Prednost je i to što može biti veći od A4 i može se aplicirati na specifične pozicije, kao što je rukav, uz šav i slično.

Digitalni tisak je idealno rješenje za zahtjevne, full color pripreme, ali je cijena nešto viša pa se češće koristi u manjim nakladama.

Vez/štik koncem izgleda elegantno i iznimno je trajan. Cijena ovisi o veličini loga i broju uboda. Naravno, obzirom da se radi o koncu, on ne postoji u svim pantonama boja i tu treba izabrati onaj najsličniji vašoj korporativnoj boji.

Amblemi – oni mogu biti izrađenu u tkanju (jacquard), mogu biti vezeni ili od umjetne kože sa utisnutim logom.

Pogledajte našu cjelokupnu ponudu hudica, pošaljite pripremu i zajedno ćemo pronaći najbolje rješenje za vašu tvrtku! https://www.promotextilien.de/24527/en/hoodies-promotional-textiles-caps/