Platnene vrećice s tiskom su reklamni proizvodi osuđen na uspjeh. Godinama traje rat protiv plastičnih vrećica i već smo se svi navikli da s vrećicom dolazimo na plac ili u dućan. Stoga je vrećica za kupovinu postala pravi hit među brojnim proizvodima za promociju. Osim što svojim kupcima ili klijentima pokazujete svoju ekološku svijest, s platnenom vrećicom je osigurana odlična vidljivost vašeg loga. Industrija prati trendove i sada imamo zavidan izbor platnenih vrećica kao reklamnog proizvoda.
Pri odabiru platnene vrećice pazite na sljedeće karakteristike:
- Težina platna – od cca 100 gr/m2 pa sve do 300. Naravno, što je platno teže i čvršće, to je nosivost veća, a samim tim i cijena skuplja.
- Sastav materijala: pamuk, organski pamuk, juta, pluto i laminirani papir. Sve su to ekološki prihvatljive varijante, s tim da je organski pamuk jasno bolje rješenje od običnog pamuka. Juta ili pluto čine da se vaša vrećica ipak razlikuje od drugih i ostavlja luksuzniji dojam.
Predložit ćemo vam nekoliko modela koji su malo drugačiji kako biste ostavili dobar dojam:
- Vrećica s ručkama od umjetne kože više izgleda kao torba za grad nego klasična vrećica za kupovinu. Od teške pamučne tkanine u toplo sivoj nijansi s ručkama od umjetne kože i patent zatvaračem.
- Torba od jute s pamučnim džepom za jednostavno brendiranje se, osim za kupovinu, može nositi i kao torba za plažu.
- Vrećica u bojama od recikliranog pamuka je odličan izbor za kongrese ili kao poklon vrećica u koju možete staviti sve ostale reklamne materijale.
Koji god model odabrali, možete se razigrati s tiskom po cijeloj površini. Sito-tisak i transfer tisak su najbolje opcije brendiranja jer se vrećice mogu prati bez da se ošteti tisak. Full color je također moguć za puno modela. Cijena tiska je manja što je količina veća. Osim o količini, ovisi još i o veličini tiska i broju boja.
Za više informacija pišite nam na info@d-inter.hr