Zvučnik: Robot koji pleše U svakom radnom danu nam treba malo smijeha i dobre glazbe. Ovaj zvučnik u obliku rasplesanog robota sinkronizira se sa Android ili iOS uređajem i uz pomoć interaktivne aplikacije za programiranje, omogućava upravljanje plesnim pokretima izravno sa svog mobitela. Slušajte omiljenu glazbu kroz kvalitetan zvučnik 5 sati, uz domet do 10 m. Rado bismo robota koji …
PROMO RUČNICI ZA PLAŽU
Promo ručnici Ljeto je vrijeme kada se svi radujemo prepustiti se suncu, izvući japanke iz ormara, osježiti se u moru i napuniti baterije uz prijatelje i obitelj. Zrak miriše na slobodno vrijeme, druženje i godišnji odmor. No, za poslovne stručnjake to je i prilika da iskoriste gužve na plažama za promociju svog brenda. Nema boljeg načina da vaša tvrtka bude …
REKLAMNI PROIZVODI | KATALOG 2024.
Novi katalog COOL 2024. je sada dostupan i najnoviji reklamni proizvodi su na dlanu! Pripremite se za sezonu s najvećom kolekcijom promotivnih proizvoda izrađenih ekološki prihvatljivim pristupom. Prelistajte stranice e-kataloga ili naručite svoj tiskani primjerak. Značajke COOL 2024. kataloga: preko 550 stranica animirani e-katalog više od 400 noviteta, od kojih je 80% reciklirano ili ekološki prihvatljivo više od …
Platnene vrećice s tiskom
Platnene vrećice s tiskom su reklamni proizvodi osuđen na uspjeh. Godinama traje rat protiv plastičnih vrećica i već smo se svi navikli da s vrećicom dolazimo na plac ili u dućan. Stoga je vrećica za kupovinu postala pravi hit među brojnim proizvodima za promociju. Osim što svojim kupcima ili klijentima pokazujete svoju ekološku svijest, s platnenom vrećicom je osigurana odlična …
Kako dizajnirati majicu s tiskom koju svi žele nositi
Majice s tiskom su jedan od najprodavanijih reklamnih proizvoda i isplati se uložiti truda u njen izgled. Osim toga, majica je neiscrpan izvor inspiracije dizajnerima jer se na t-shirt modelu najlakše prenosi željena poruka. Prije svega, morate znati u koju svrhu poklanjate majicu. Nadalje, koliki budžet imate na raspolaganju i treba li vam kvantiteta ili kvaliteta. Ukratko, ako idete na …
UGOSTITELJSKA ODJEĆA – novi trendovi
Ugostiteljska odjeća ima tri sjajna noviteta u novim kolekcijama: udobnost, puno modela od popularnog trapera i recikliranog poliestera U zadnjih desetak godina se moda ubrzano mijenja i prilagođava svakodnevnim potrebama modernog života i poslovanja. Samim tim, udobnost postaje prioritet, tako da više ne moramo žrtvovati komfor za dobar izgled. Tenisice su postale prihvatljive ne samo u poslovnom, …
Medicinska odjeća – nova kolekcija od vrhunskog, održivog materijala
Medicinska odjeća iz nove Karlowsky® kolekcije spaja održive materijale s inovativnim razvojem proizvoda. Pokriva sektor medicine, medicinske skrbi, wellness-a i kozmetike. Proizvodi se nadopunjuju i kombiniraju: medicinske bluze, medicinske hlače, kape, kao i medicinske kute proizvedene od istog materijala u puno različitih boja. Medicinska odjeća iz ove kolekcije je iznimna zbog svojih karakteristika: lagan, ali izdržljiv i postojan materijal, iznimno …
Hudica s tiskom kao omiljeni reklamni proizvod u IT sektoru
Hudica s tiskom se nosi u uredu, doma i u slobodno vrijeme i zato je idealan poklon djelatnicima nove generacije, osobito u IT sektoru. Poslovni dress code je zauvijek promijenjen onog trenutka kad se Steve Jobs odabrao traperice, tenisice i dolčevitu za svoju poslovnu uniformu, a Mark Zuckerberg, još ležernije, za t-shirt i hudicu. Svoje idole je brzo slijedila Silicijska …
RADNA ODJEĆA – novi trendovi
Radna odjeća ima tri sjajna noviteta u novim kolekcijama: udobnost, puno modela od popularnog trapera i recikliranog poliestera U zadnjih desetak godina se moda ubrzano mijenja i prilagođava svakodnevnim potrebama modernog života i poslovanja. Samim tim, udobnost postaje prioritet, tako da više ne moramo žrtvovati komfor za dobar izgled. Tenisice su postale prihvatljive ne samo u poslovnom, nego i u …
KAKO ISKORISTITI VRIJEME KORONE ZA PROMOCIJU BRENDA?
Suočeni sa potpuno novom i nepredvidivom situacijom koja je zahvatila cijeli svijet i za koju ne znamo do kad će trajati i kakve će posljedice imati na globalno gospodarstvo, pokušavamo pronaći način da sačuvamo poslovanje i radna mjesta na sve moguće načine. Svi sektori gospodarstva su pogođeni i sada je već jasno da se moramo prilagoditi na ”novo normalno” i …
- Page 1 of 2
- 1
- 2